کفاشیان تو رو خدا استعفا بده
تجربه عشق
واقعیتهایی متفاوت از عشق

بخدا اگه من جای کفاشیان بودم آب میشدم.جناب کفاشیان واقعا خودتو زدی به خواب و نمیبینی که هیچ کس دوست نداره تو رییس فدراسیون فوتبال باشی؟این همه سایت و روزنامه رو نمیخوانی؟این همه شعاری که دیشب تو ورزشگاه آزادی بر علیه ات دادند رو نشنیدی؟؟؟ من که یادم نمیاد رییس فدراسیونی انقدر بین مردم منفور باشه و باز هم از رو نره و بخنده. عزیزم تو که به درد این فوتبال نمیخوری و گند زدی به کل فوتبال ایران چرا استعفا نمیدی.؟تو که دیشب بعد از باخت ایران به ازبکستان حتی جرات مصاحبه نداشتی و مثل ... از دست تماشاگران خشمگین با اون همه اسکورت فرار کردی پس چرا مثل آدم استعفا نمیدی.؟؟؟بخدا فوتبالدوستان ایرانی دق کردن از دست تو. به زور چسبیدی به صندلی ریاست و ول بکن نیستی.

من نمیدونم یه مسئولی تو این کشور نیس که بیاد و ما رو از دست این آقای خنده (کفاشیان) رها کنه.

تو رو خدا خجالت بکش و برو خونه ات.



نظرات شما عزیزان:

dorsa joon
ساعت16:07---26 آبان 1391
حق با شماست آقا فرزین ولی به نظر من کفاشیانم بره کسی نیست بیاد هر کی بیاد همین وضعه..

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 25 آبان 1391برچسب:کفاشیان حیا کن ریاست رو رها کن,,
ارسال توسط فرزین
آخرین مطالب